Contact

Heb je hulp nodig?

Bel 0800-4446676

Neem contact met ons op!

stuur een e-mail
Waar kan ik Texaco Stars punten sparen?

Met je Texaco Stars app of spaarkaart kun je sparen bij de deelnemende Texaco tankstations in Nederland. In de app kun je via ‘Mijn Texaco station’ zoeken naar deelnemende stations bij jouw in de buurt.

Wat kost het om deel te nemen aan Texaco Stars?

Deelnemen aan het Texaco Stars Spaarprogramma is gratis.

Hoe kom ik aan een Texaco Stars kaart?

Je kunt jouw gratis Texaco Stars spaarkaart afhalen bij een van de deelnemende Texaco tankstations in Nederland. Je kunt dan direct beginnen met sparen. Let op: als je je kaart  bemachtigd hebt, moet je je eerst registreren voordat de gespaarde punten verzilverd kunnen worden. Nog makkelijker is het om via onze Texaco Stars app te sparen, deze is te downloaden in de App store of Google Play. Met de app kan je direct sparen en verzilveren zonder een kaart of keytag te hoeven gebruiken. Bovendien ontvang je direct na aanmelding via de app 50 bonus stars!

Hoe kan ik mijn spaarkaart registreren?

Je kan je spaarkaart hier op de website registreren door op ‘aanmelden & inloggen’ te klikken of door binnen de app je spaarkaart toe te voegen aan je account.

Tijdens registratie krijg ik de foutmelding dat mijn kaart niet kan worden gevonden.

Je kaart is nog niet geactiveerd. Breng bij je volgende bezoek je spaarkaart weer mee zodat de kassamedewerker deze op de kassa kan activeren. Hierna kan je je pas direct registreren.

Ik heb mijn spaarkaart geregistreerd, maar in het station kan ik mijn Texaco Stars niet verzilveren. Wat nu?

Het zou kunnen dat je nog niet volledig geregistreerd bent. Om dit te doen moet je de link volgen in de bevestigingsmail die na je registratie naar je opgegeven e-mailadres verstuurd is. Pas wanneer je volledig geregistreerd bent is het mogelijk om je Texaco Stars te verzilveren. Ben je al wel volledig geregistreerd en is het nog steeds niet mogelijk om te verzilveren? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice (0800-4446676) of stuur een mail naar: customerservice@gotexaco.com 

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden voor onze nieuwsbrief via de link die onderaan de nieuwsbrief vermeld staat. Wanneer je je kaart geregistreerd hebt kun je er ook voor kiezen om uit te schrijven via je persoonlijke pagina op www.texacostars.nl of in je persoonlijke gegevens in de app.

Op welke producten spaar ik punten?

Je spaart punten op de aankoop van brandstof, aankopen in de shop en carwash bij deelnemende Texaco service stations in Nederland. Spaarpunten worden als volgt toegekend:
 

  • 1 liter regular brandstof* = 1 Texaco Stars spaarpunt
  • 1€ besteding in de shop of carwash**  = 1 Texaco Stars spaarpunt
  • 1 liter XL-premium brandstof*  =  2 Texaco Stars spaarpunten

*Punten worden berekend over max. 80 liter per kaart per dag

** met uitzondering van tabak, E-vouchers, geneesmiddelen, kansspelen, statiegeld, postzegels, postservice, slijterijartikelen, zuigelingenvoeding van 0-6 maanden, cadeaubonnen, eurovignetten, toegangstickets, Nederlands- en/of Friestalige boeken en verzendkosten). Daarnaast kunnen geen punten uitgegeven worden op producten uit een vendingmachine (bijv. koffie-, snoep-, of condoomautomaat) bestedingen voor betaald toiletgebruik en bestedingen voor het gebruik van self service wasboxen.

Hoe lang zijn mijn punten geldig?

Punten zijn onbeperkt geldig. Enige voorwaarde is dat je minimaal 1 keer per jaar spaart en je spaarkaart registreert binnen 12 maanden na het eerste gebruik.

Kan ik met twee kaarten sparen op 1 kaartnummer?

Wanneer je tegelijk met diverse kaartsoorten (spaarkaart, key tag, app) wilt sparen kun je de kaarten laten koppelen. Je hebt dan verschillende kaartnummers maar spaart op hetzelfde account. Je kunt maximaal 8 spaarkaarten koppelen aan dezelfde account zonder een apart email adres voor iedere kaart te gebruiken. Klik hier om je kaart te koppelen of bel met de Customer Service: 0800-4446676

Het spaarsaldo van mijn app komt niet overeen met het saldo van mijn spaarkaart

Zolang de spaarkaarten niet gekoppeld zijn, heeft iedere kaart een eigen spaarsaldo en een unieke account. Omdat het twee verschillende manieren van sparen zijn, kan het saldo op de app kan daarmee verschillen van de spaarkaart. Om het saldo samen te voegen dienen de kaarten gekoppeld te worden. Dit kan je zelf doen in de app of hier op de website bij ‘Mijn account’ of via Customer Service.

De batterij van mijn telefoon is leeg, hoe kan ik toch punten sparen?

Bewaar de kassabon. Door deze te mailen naar Customer Service kunnen de gemiste punten achteraf nog worden toegekend. Onze Customer Service is bereikbaar via: 0800-4446676 (Ma-Vr 09:00-18:00) of customerservice@gotexaco.com.

Voor welke beloningen of cadeaus kan ik sparen?

Stars spaarpunten zijn in te wisselen voor:

  • 100 punten =                    Gratis koffie of warme drank naar keuze
  • 150 punten =                    €1,- korting op je tankbeurt
  • 200 punten =                    €2,- korting op aankopen in de shop**
  • 250 punten =                    Gratis Lunch Deal naar keuze
  • 300 punten =                    Gratis Carwash naar keuze (m.u.v. wasboxen)
  • 400 punten =                    €3,- korting op je tankbeurt

Of kijk in onze webshop voor leuke cadeau's!

** met uitzondering van tabak, E-vouchers, geneesmiddelen, kansspelen, statiegeld, postzegels, postservice, slijterijartikelen, zuigelingenvoeding van 0-6 maanden, cadeaubonnen, eurovignetten, toegangstickets, Nederlands- en/of Friestalige boeken en verzendkosten). Daarnaast kunnen geen punten uitgegeven worden op producten uit een vendingmachine (bijv. koffie-, snoep-, of condoomautomaat) bestedingen voor betaald toiletgebruik en bestedingen voor het gebruik van self service wasboxen.

Waar kan ik mijn vouchers inwisselen?

Texaco Stars vouchers zijn in te wisselen bij de deelnemende Texaco tankstations of in de Texaco Stars webshop.

Wat is de waarde van een punt?

Een spaarpunt heeft feitelijk geen waarde tot dat deze omgewisseld worden naar een voucher. Een voucher heeft een nominale waarde in spaarpunten. De waarde van een spaarpunt is daarmee niet gelijk en afhankelijk van de gekozen beloning. Deze loopt op tot €0,05 wanneer gekozen wordt voor een Carwash voucher.

Kan ik ook bijbetalen?

Wanneer je ervoor kiest je spaarpunten in te wisselen voor een cadeau in de Texaco Stars webshop is het mogelijk het verschil bij te betalen. De brandstof- en shopvouchers gelden als een korting op het totale bedrag. Voor de koffie- lunch deal- en carwash voucher geldt dat niet bijbetaald hoeft te worden op het standaard aanbod. Wanneer je kiest voor extra’s wordt in enkele gevallen een bijbetaling gerekend.

Geldt de shop voucher voor alle producten?

Het is wettelijk niet toegestaan om punten en vouchers te sparen of verzilveren op: tabak,
E-vouchers, geneesmiddelen, kansspelen, statiegeld, postzegels, postservice, slijterijartikelen, zuigelingenvoeding van 0-6 maanden, cadeaubonnen, eurovignetten, toegangstickets, Nederlands- en/of Friestalige boeken en verzendkosten. Daarnaast geldt dat niet gespaard of ingewisseld kan worden op producten uit een vendingmachine, bestedingen voor betaald toiletgebruik of voor het gebruik van self service wasboxen

Kan ik meerdere vouchers tegelijk verzilveren?

Ja, dat kan. Voor alle aankopen geldt dat ze volledig met vouchers betaald kunnen worden. Er wordt echter geen geld teruggegeven.

Zijn vouchers overdraagbaar?

Vouchers worden toegewezen aan de spaarkaart waarmee de voucher aangekocht is.  Deze zijn niet overdraagbaar (ook niet naar de spaarders binnen hetzelfde account).

Hoe lang is mijn voucher geldig?

Vouchers zijn geldig tot 12 maanden na het inwisselen van de punten voor de voucher. De geldigheidsdatum wordt weergegeven op de voucher (in de app of e-mail).

Hoe bestel ik een voucher?

In het menu kies je voor ‘Stars verzilveren’. Vervolgens kies je voor de gewenste voucher en vul je het aantal vouchers in dat je wilt bestellen. Jouw gekozen voucher wordt vervolgens zichtbaar onder hetzelfde kopje ‘Stars verzilveren’. Om de voucher te verzilveren laat je de barcode van deze voucher scannen aan de kassa.

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?

Je persoonlijke gegevens zijn na inloggen aan te passen op de website en in de Texaco Stars app onder ‘Mijn Account’. Hier kun je ook je voorkeur voor het ontvangen van onze nieuwsbrief aanpassen. Daarnaast kun je voor het wijzigen van je gegevens ook bellen of mailen met Customer Service via: 0800-4446676 (Ma-Vr 09:00-18:00) of customerservice@gotexaco.com.

Wat is de status van mijn bestelling in de webshop?

Voor vragen, bestellingen en/of opmerkingen over producten uit onze webshop kun je contact opnemen met  Customer Service via:  0114-381532  (Ma-Vr 09:00-17:00) of texaco@boostgroup.nl.

Wat is er met mijn webshopvouchers gebeurd?

De webshopvouchers zijn sinds 22-12-2016 niet meer verkrijgbaar en ook niet meer in te wisselen in de webshop. Had je nog webshopvouchers in bezit op deze datum? Dan zijn deze in de vorm van Stars ter compensatie bijgeschreven bij je totale aantal Stars op je account. Deze transactie is terug te vinden onder het kopje geschiedenis. Mochten er problemen zijn omwille de teruggave van webshopvouchers in ruil voor Stars, neem gerust contact op met onze klantenservice (0800-4446676) of stuur een mail naar: customerservice@gotexaco.com 

Waarom zijn de prijzen bij het ene Texaco Station duurder dan een andere?

Texaco heeft zowel eigendomsvestigingen als samenwerkingen met onafhankelijke retailers. Deze zijn vrij in de vaststelling van prijzen. Ook zijn er vanwege verschillen in wetgeving, prijsverschillen tussen de landen waarin wij gevestigd zijn.